kolmapäev, 4. veebruar 2015

Minu eelmine nädal

Minu eelmine nädal oli............... ma ei mäleta enam.
Noh, esmaspäev käisin ma koolis, sellest ma ei mäleta midagi. Teisipäeval läksin kooli, aga mul hakkas nii halb, et ma läksin kolmest viimasest tunnist ära. Kolmapäeval olin ma kodus, hommikul ei teinud ma eriti midagi, aga õhtul läksin emaga ta sõbrale külla. Neljapäeval läksin ma jälle kooli, aga ainuke mida ma mäletan on ajaloo jutustamine. Reedest koolipäeva ma ei mäleta, aga ma mäletan reede õhtut küll. Ma läksin enda vanaemale ja tädi Sigridile külla. Sigridile tuli ka kaks sõpra ööseks, aga sellest sain ma alles teada enne kui kodust ära läksin. Sigridile tulid külla Karmel ja Sten, alguses rääkisid nad üksi, aga siis tulin mina ka juurde. Lõpuks me meikisime Steni ja värvisime ta küüned ära. Laupäeval läksin ma korra Kätlini juurde, siis läksin ma Mummu (minu vanaema) sünnipäevale, peale seda läksin Lilli juurde bändiproovi. Sokil  oli päris lahe, alguses olin ma väga närvis, aga hiljem oli päris tore.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar